Hello bank!

Wat als ik niet aan kan melden in de Hello bank! app?

  • 3 September 2021
  • 0 reacties
  • 651 Bekeken

Reputatie 7

Werk je met de Hello bank! app, maar krijg je een foutmelding? Dan kan dit stappenplan je helpen uit de nood helpen. 

De Hello bank! app kan niet geïnstalleerd worden

De Hello bank! app ondersteunt smartphones en tablets die beschikken over minimum Android 6.0 of iOS 12.0.

Maak je gebruik van een ouder toestel en kan je onze app niet installeren via de App Store of via Google Play? Vind je onze app zelfs niet terug? Dan dien je jouw versie van Android of iOS nakijken. 

  • Android-toestellen (Samsung, Motorola, Nokia, OnePlus, …):  open de Instellingen van je toestel en kies voor de instelling die informatie over je toestel geeft. Meestal heet dit Over dit toestel, toestelinfo of Info telefoon. Op sommige toestellen moet je ook nog even doorklikken op Software info. Vervolgens zie je welke versie van Android je gebruikt
     
  • iPhone en iPad: open de Instellingen van je toestel en kies voor Algemeen en vervolgens voor Info. Jouw iOS-versie staat bij Software versie. 

Ongeacht of je onze app gebruikt of niet, raden we je aan om steeds de meest recente updates voor jouw smartphone of tablet te installeren. Op die manier blijft je toestel beveiligd.

Aanmelden op de Hello bank! app lukt niet

  1. Herstart eerst en vooral jouw toestel. Door jouw smartphone of tablet even aan- en uit te zetten kan je al heel wat problemen oplossen.
     
  2. Controleer je internetverbinding door een willekeurige site te openen. Lukt dit ook niet en heb je je toestel al herstart, neem dan contact op met je internetprovider.
     
  3. Herstarten helpt niet? Mogelijk is er een algemene storing. In het geval van een grote algemene panne zal er een banner in de app en bovenaan op deze community verschijnen.
     
  4. Geen algemene panne gemeld? Verwijder dan onze app, herstart je toestel nogmaals en installeer de Hello bank! app opnieuw. In dit geval zal je opnieuw enkele stappen moeten doorlopen om de Hello bank! app opnieuw in te stellen. Hiervoor heb je jouw debetkaart en kaartlezer nodig.

Bieden de opties hierboven geen oplossing? Dan neem je best telefonisch contact op met het Hello Team zodat we dit verder kunnen onderzoeken. We zijn bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.


0 reacties

Geen reactie

Reageer