Sinds vandaag heeft men in het postkantoor (Fortis agentschap voor Easy Go pack) een volledige volmacht gegeven voor mezelf op de Fortis rekeningen van mijn bejaarde moeder. Hoe lang duurt het voor ik die rekeningen zie in mijn Fortis app of Fortis PC banking interface? Volgens de postbeambte zou dat bijna onmiddellijk moeten gebeuren maar na meerdere uren is dat nog steeds niet het geval. Of moet ik zelf iets manueel aanpassen in mijn interface?
Beste
Bedankt voor je bericht. De procedure van een volmacht heeft een bepaalde verwerkingstijd. Het is dus mogelijk dat je de rekeningen niet meteen ziet. Heb je vandaag nog eens gekeken? Indien het nog niet in orde is, gelieve ons dan telefonisch te contacteren op het nummer 02 762 60 00. Via deze weg hebben we immers geen toegang tot persoonlijke gegevens en kunnen we het dus niet nakijken. Bedankt alvast en nog een fijne dag.
Groetjes,
JoachimJ
Is in orde ondertussen. Bedankt.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.