Meer duidelijkheid over gebruikte kaart en rekening bij scannen en ontvangen via Easy Banking App


In de Easy Banking App kan je kiezen voor Scannen en Ontvangen.

Hier moet er telkens een kaart gekozen worden, maar je krijgt enkel een deel van je kaartnummer te zien. Dit is zeer onduidelijk en enorm onpraktisch. Ik zou hier de naam van de rekening verwachten waar de kaart aan gekoppeld is (of op zijn minst het bedrag dat op de rekening staat).

Het is momenteel onmogelijk om de juiste kaart te selecteren, of je moet je kaart nummer vanbuiten kennen, of je bankkaart controleren. Lijkt mij niet de bedoeling.

Dag @bclaeys 

Dank je wel om je feedback met ons te delen.

Deze suggestie is reeds doorgegeven aan onze IT-dienst. Wij hopen alvast dat er een vervolg aan gegeven kan worden.

Fijne dag!

Jadie


Idee status aangepastNieuwe ideeënGepland

Het volgende idee is samengevoegd in dit idee:

Alle stemmen zijn overgedragen in dit idee.

Ik ging dit net aanvragen, iig BUMP


Bij gebrek aan een ‘edit’ knop voor mijn bovenstaande reactie doe ik even een dubbelpost.

 

Ik wou nog vragen waar we de status van dit ticket/idee kunnen opvolgen.

 

Vier maanden geleden is het naar de status “GEPLAND” gegaan, wat prima is, maar voor wanneer is dit dan ingepland?

 

Q4 dit jaar of Q1 2023?


Hallo @Xilef 

Een datum hebben we op dit moment nog niet. Van zodra we meer info hebben over wanneer een gepland idee gelanceerd zal worden, laten we je dat in het idee zelf weten.

Er werd wel al een eerste stap gezet: de kaart die je het laatst gebruikt hebt voor een betaling via Scannen zal bij de volgende betaling ook automatisch geselecteerd worden.