Functionaliteiten ivm doorlopende opdrachten en domiciliëringen opnieuw toevoegen


De nieuwe update is veel minder efficiënt door ontbreken van een aantal functies zoals doorlopende betaalopdrachten en domicilieringen beheren.

Bij het aanklikken van een rekening wordt het saldo bovenaan in heeel grote cijfers gedisplayed dus goed zichtbaar over mijn schouder door anderen...interessant!!!

Een verbetering: onderscheid tussen positieve en negatieve getallen door gebruik van andere kleuren.

 

Hallo @FrancisTobe, enkele functies zijn tijdelijk verdwenen uit de Easy Banking App terwijl onze IT diensten sleutelen aan de functionaliteiten hiervan. Alvast onze excuses voor het ongemak.

In de tussentijd is het nog wel mogelijk om deze zaken te beheren door op de website te klikken op Dagelijks bankieren → Mijn doorlopende opdrachten/Mijn domicilieringen of door telefonisch contact op te nemen met een adviseur op afstand op het nummer 02 762 60 00.

 

Ik stuur jouw finale suggestie alvast door naar de interne dienst.


Beste Dank,

de website kan alleen geopend worden met de kaartlezer en deze ( 2 ) zijn beide plots defect! Ik wacht al 7 dagen op een nieuwe en dit is dringend want ik moet 2 foute memo betalingen corrigeren en daarvoor heb ik die verdomde kaartlezer nog altijd nodig!


@FrancisTobe  Dat is vervelend. Ik raad je aan om ons te bellen vanuit je app zodat een adviseur op afstand deze overschrijvingen met memodatum voor jou kan aanpassen. We zijn vandaag uitzonderlijk tot 12u30 telefonisch bereikbaar.


Idee status aangepastNieuwe ideeënGepland