rekeningen toevoegen/uitsluiten bij budgetanalyse (cfr suggestie Yves)


Rekeningen toevoegen/uitsluiten is een absolute must. Ik bekijk de budgetanalyse als een huishoudboekje op gezinsniveau. Vele koppels hebben elk een eigen rekening waarop hun eigen loon binnenkomt en voor persoonlijke uitgaven en daarnaast een gezamenlijke rekening voor de gezamenlijke kosten. Er wordt bij de budgetanalyse enkel rekening gehouden met mijn eigen rekening en de gezamenlijke rekening (dus de rekeningen waarvan ik (mede-)titularis ben). De rekening van mijn partner (waarop haar loon wordt gestort) wordt niet in de analyse opgenomen. Als er geen mogelijkheid is om deze rekening toe te voegen aan de analyse dan is de budgetanalyse voor mij en voor vele andere koppels/gezinnen waardeloos. 
Conclusie: het kunnen toevoegen/uitsluiten van rekeningen (waarop je volmacht hebt uiteraard) is een cruciale functionaliteit!

Idee status aangepastNieuwe ideeënOpenstaande ideeën

 

Bedankt voor je feedback Gert. Ik heb je suggestie toegevoegd aan onderstaand idee. Op die manier kunnen we eenvoudig opvolgen hoeveel klanten om een bepaalde functionaliteit vragen en kunnen we jou ook makkelijker op de hoogte houden wanneer we meer info hebben. Als je een bestaande suggestie interessant vindt, dan kan je er ook op stemmen en eventueel een bericht nalaten.

 

We bekijken momenteel hoe we de budget analyse verder uit kunnen breiden en verbeteren. Een onderdeel daarvan is of en hoe we je meer controle kunnen geven over de rekeningen en verrichtingen die in de analyse opgenomen worden. Van zodra ik meer nieuws heb, laat ik je iets weten.

 

Alle stemmen op dit idee zijn overgedragen.