phone banking code


bij een zoekopdracht ‘phone banking’ op easy banking web komen een aantal links naar boven. Deze links geven als resultaat:

Oeps, we hebben niet gevonden wat u zocht!

Jammer genoeg kunnen we de pagina die u zocht niet terugvinden. Het kan zijn dat deze pagina tijdelijk onbeschikbaar is, verhuisd is of misschien bestaat ze niet meer.

 

een link naar de handleiding hoe je de code activeert of wijzigt, zou handig zijn :-) 

Dag @Peter Van Sande 

Als je een handleiding zoekt, dan doe je dat beter hier via de Community dan via onze website. 

  1. Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  2. Klik bovenaan rechts op Instellingen.
  3. Kies voor Easy Banking Phone.
  4. Afhankelijk van of deze code al eerder is aangemaakt, kan je kiezen om deze te wijzigen of te activeren.
  5. Kies een persoonlijke code van 5 cijfers en bevestig ze.
  6. Klik op Volgende en volg de stappen met je debetkaart en kaartlezer om te bevestigen.

Dag Shari,

dank voor je antwoord. 

ik merk dat je naast de kwestie antwoordt en dat stelt me een beetje teleur.

wanneer een klant op zoek gaat naar  een gebruiksaanwijzing in ebw, krijgt die dezelfde foutmelding. dat wekt onnodig frustratie.

daarom stelde ik voor om een link naar de handleiding toe te voegen.


Excuses, ik had je verkeerd begrepen.

Ik geef het door aan de betrokken diensten.