Beantwoord

Adres updaten (buitenland)

  • 7 October 2021
  • 1 reactie
  • 339 Bekeken

Beste,

Sinds 30 augustus heb ik een aanvraag gedaan om mijn pensioenspaargeld vervroegd op te nemen. Een medewerker zei dat ik eerst mijn adres moest updaten aangezien ik in het buitenland woon.

Ik heb alle documenten gestuurd via e-mail naar mijn “persoonlijk adviseur”  om mijn adres te wijzigen maar sinds 8 september probeer ik met haar te spreken via telefoon maar ze is nooit bereikbaar en via e-mail krijk ik ook GEEN antwoord. Dat vind niet kunnen aangezien ze mijn persoonlijk adviseur is… ze zou minstens via e-amil kunnen antwoorden. Is dit normaal? Meer dan 25 dagen wachten op een antwoord van een personlijk adviseur?

Na de 10de keer bellen heb ik hulp gekregen van een andere medewerker, ze heeft me aangeraden om een aantal documenten te sturen naar UPDATECLIENTDATA@bnpparibasfortis.com De documenten heb ik nog een keer gestuurd op 27 augustus.

Momenteel heb ik ook geen antwoord gekregen.

Zou iemand me kunnen helpen? Hoe lang kan het nog duren?

Ik heb mijn eerste aanvraag gedaan op 30 augustus.

Alvast bedankt voor jullie antwoord

Mijn naam is Jean Pierre Gobbe

icon

Beste antwoord van LarsD 8 October 2021, 16:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @jpgobbe,

Jammer om te horen dat je persoonlijk adviseur je niet verder meer heeft kunnen helpen.

Normaal moest je naar het e-mail adres het volgende bezorgen:

Een leesbare recto/verso kopie van de identiteitskaart / paspoort met hierop vermeld het nieuwe domicilieadres (liefst in hoofdletters geschreven). En ook een geldig adresbewijs (maar hier had je normaal van de collega een document voor gekregen om in te vullen en terug te sturen per mail).

Indien het niet mogelijk is via die weg je adres te wijzigen, dan kan je best contact nemen met het Easy Banking Center door ons beveiligd te bellen via Easy Banking App of met behulp van jouw persoonlijke Easy Banking Phone-code.

Men kan daar jou helpen voor het opstarten van een procedure voor je adres te wijzigen.

 

Mvg,

LarsD

 

Reageer