Uittreksels openen lukt niet meer in easy web (pensioensparen)
Uittreksels openen lukt niet meer in easy web (pensioensparen)
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Je krijgt dan een bepaalde foutmelding? Dit kan te maken hebben met een pop-up blokkering. Je kan via volgende handleiding dit nagaan: Wat te doen als je rekeninguittreksels of fiscale attesten niet openen | Community BNP Paribas Fortis
We hebben verder helaas ook ondervonden dat er bij sommige bestanden moeilijkheden zijn om ze te openen via een computer van het type Mac (Apple).
Volgens onze helpdesk zou dit de oplossing moeten zijn:
Ervoor zorgen dat de pc en de pdf reader up-to-date is.
Uitloggen op Easy Banking Web.
Geschiedenis en cache’s leegmaken.
In bijgaande link kan je hiervoor de gebruiksaanwijziging vinden: https://www.avg.com/nl/signal/how-to-clear-cache-on-mac
De computer af te sluiten en opnieuw op te starten.
Daarna opnieuw inloggen op Easy Banking Web.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.