Skip to main content

Beste,

 

Hoelang kan het duren ongeveer voordat je persoonlijke lening wordt goedgekeurd? 

 

Alvast bedankt!

 

Dag @Els987,

 

Het kan tot 48u duren voor een lening is goedgekeurd. Als dit langer duurt, raden we aan om ons te contacteren via je app via communicatie, hulp en contact, leningen, Easy Banking Centre of op het nummer 02 762 60 00.

 

Groetjes,

 

Kim 


Is er een manier om te kunnen mailen ipv bellen? Via de app krijg ik ook enkel een telefoonnummer.

 

Bedankt 


Dag Els,

 

Je kan ons bereiken via beveiligde chat door in te loggen op pc banking en dan een chatbericht te sturen tussen 8-20u. Je kan ook beveiligd mailen door aan te loggen in pc banking en dan te mailen.

Maar het is aangeraden om te bellen omdat dit makkelijker is om alles te kunnen overlopen. 

 

Groetjes,

 

Kim 


Hoeveel kan ik lenen.  Omdat ik graag van mijn schulden wil zijn. Dank jullie voor jullie begrip met vriendelijke groeten Goubert Ronny 


Dag @Goubert Ronny ,

 

Dit betreft een openbaar medium. Ik heb jouw persoonlijke gegevens verwijderd gezien iedereen hier kan meelezen. Via onze website onder “Lenen” kan je onze producten terugvinden. Bespreek je dit liever met een adviseur, kan je hiervoor telefonisch contact opnemen via de “Communicatie” functie in jouw app bij “Hulp en contact” en “Leningen”.

 

Groetjes,

Liz


Reageer