Tutorial

Wijzigen van je startscherm in Easy Banking App

  • 16 August 2023
  • 0 reacties
  • 1095 Bekeken

Reputatie 2
  • BNP Paribas Fortis - Community Manager
  • 52 reacties

Je hebt zonet een nieuwe betaalrekening of spaarrekening geopend en bij het openen van Easy Banking App kan je de rekening niet meteen terugvinden op je startscherm

Geen paniek als je de nieuwe rekening niet meteen ziet verschijnen, dit is volledig normaal. 

Het is mogelijk dat je rekening nog niet meteen zichtbaar is in Easy Banking App. Wacht in dat geval 24 uur voordat je onderstaande stappen doorloopt. 

Zie je na 24 uur nog steeds de rekening niet verschijnen, dan kan je via onderstaande weg de rekening aan je startscherm toevoegen

  1. Meld je aan in Easy Banking App. 
  2. Ga naar beneden op het startscherm en klik op Startscherm wijzigen.
     

     

  3. Kies nadien voor Favorieten wijzigen.
     

     

  4. Indien je de nieuwe rekening ziet staan, klik dan op de groene + die ernaast vermeld staat. De rekening wordt dan toegevoegd aan je startscherm. 
     

     

  5. Klik vervolgens links boven op Terug en nadien op Sluiten om terug te keren naar het startscherm, waar je het overzicht van je rekeningen ziet. 

Maak je geen zorgen, de zichtbare gegevens op de afbeeldingen die we gebruikten zijn van een fictieve klant. 

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer