Alvast proficiat met jullie nieuwe woning! Deze adresgegevens worden niet automatisch aangepast, dus ik raad je aan om ons hierover toch even telefonisch te contacteren om dit te laten nakijken. Je kan ons hiervoor beveiligd bellen van de Easy Banking App bij 'Contacteer ons'.
Ook is het belangrijk om je identiteitskaart te laten valideren in je plaatselijk kantoor nadat de gemeente het nieuwe adres hierop heeft aangepast.
Laat gerust maar iets weten als er nog vragen zijn!
Groetjes.
Hallo
We zijn verhuizen sinds vorige jaar februari,
Ik merkt Dat jullie gebruiken de oude,
Dus ik Wil mijn adress wijzigen, is Dat
Mogelijk op online telefonie of zelf op de kantoor.
Met vriendelijk groeten
Hey
Je laat dit best nakijken door het Easy Banking Centre. Zij kunnen je vertellen hoe dit het vlotste in orde geraakt.
Je kan hen bereiken via de Contacteer ons functie in je Easy Banking App.
Groetjes,
Lieze
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.