Hoi,
Ik probeer overschrijvingen uit te voeren via de app. Ik krijg de melding dat een technische storing dit niet toelaat. Enig nieuws over wanneer dit zou verholpen zijn?
Bedankt.
Hoi,
Ik probeer overschrijvingen uit te voeren via de app. Ik krijg de melding dat een technische storing dit niet toelaat. Enig nieuws over wanneer dit zou verholpen zijn?
Bedankt.
Dag
Bedankt om dit te melden.
Er is geen algemene storing bekend. Heb je dit bij overschrijvingen van al jouw rekeningen of een specifieke rekening? Krijg je op het einde van de foutmelding ook een code met letters en cijfers?
Groetjes,
Liz
Geen foutcode, helaas. Het gaat zowel via web als via mobiel mis.
Dag
Is er onlangs iets aan de rekening gewijzigd of stond deze bijvoorbeeld ongeoorloofd negatief? Moest je deze informatie liever niet openbaar delen, mag je gerust een privébericht sturen.
Groetjes,
Liz
Hoi,
Het is ok dat de community kan volgen. Ja, die stond negatief en is sinds eergisteren weer positief en ik zou graag dringende betalingen uitvoeren. Moet jij hiervoor tussenkomen?
Dag
Van zodra je terug positief staat, moet je 48 uur wachten vooraleer je de rekening weer kan gebruiken. Als het nu nog niet lukt, zal het waarschijnlijk daaraan liggen. Hier moet langs onze kant niets manueel voor gebeuren, dit is allemaal automatisch.
Groetjes,
Liz
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.