Skip to main content

Hoi,

 

Ik probeer overschrijvingen uit te voeren via de app. Ik krijg de melding dat een technische storing dit niet toelaat. Enig nieuws over wanneer dit zou verholpen zijn?

 

Bedankt.

Dag @ADE ,

Bedankt om dit te melden.

Er is geen algemene storing bekend. Heb je dit bij overschrijvingen van al jouw rekeningen of een specifieke rekening? Krijg je op het einde van de foutmelding ook een code met letters en cijfers?

 

Groetjes,

Liz


Geen foutcode, helaas. Het gaat zowel via web als via mobiel mis.


Dag @ADE ,

 

Is er onlangs iets aan de rekening gewijzigd of stond deze bijvoorbeeld ongeoorloofd negatief? Moest je deze informatie liever niet openbaar delen, mag je gerust een privébericht sturen.

 

Groetjes,

Liz


Hoi,

Het is ok dat de community kan volgen. Ja, die stond negatief en is sinds eergisteren weer positief en ik zou graag dringende betalingen uitvoeren. Moet jij hiervoor tussenkomen?


Dag @ADE ,

 

Van zodra je terug positief staat, moet je 48 uur wachten vooraleer je de rekening weer kan gebruiken. Als het nu nog niet lukt, zal het waarschijnlijk daaraan liggen. Hier moet langs onze kant niets manueel voor gebeuren, dit is allemaal automatisch.

 

Groetjes,

Liz


Reageer