Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Mijn rekening is al enkele jaren geblokkeerd. Ik heb contact opgenomen met Fortis in Edegem, omdat de rekening bij dat kantoor is geblokkeerd, maar ik heb nooit een reden gekregen waarom mijn rekening geblokkeerd is. Ongeveer tien dagen geleden heb ik ook een e-mail gestuurd, maar ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik heb ook contact opgenomen met de service van Easy Banking via de telefoon, maar zij konden me de echte reden niet vertellen.”wat ik heel vreemd vind “ Ik kreeg te horen dat een van uw collega's bij Fortis contact met mij zou opnemen, maar dat is voor mij geen bevredigend antwoord.

Hallo @konetra,

Bedankt voor je bericht.

Het lijkt ons vreemd dat de rekening al verschillende jaren dan is geblokkeerd en dat je tot nu toe daar de reden voor niet hebt gekregen? Je bent zeker dat je ook niet eerder dan per mail of per brief op de hoogte bent gebracht voor deze blokkade?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Beste,

Ja, ik vind het ook vreemd. Ik heb nooit een e-mail of brief ontvangen, en tot op de dag van vandaag is het onbekend waarom mijn rekening geblokkeerd is. Zoals ik al heb vermeld, krijg ik geen antwoord van Fortis Edegem, en ik heb zojuist gesproken met een van uw collega's op telefoonnummer 027626000. Hij wist ook niet de echte reden waarom de rekening al jaren geblokkeerd is.


Beste @konetra

Jammer genoeg hebben we via dit kanaal geen toegang tot jouw persoonlijke gegevens, dus via deze weg kunnen we u de reden hiervoor niet geven. Het lijkt me toch best om nog proberen contact op te nemen met het betrokken BNP Paribas Fortis agentschap. 

Groetjes,

JoachimJ


Beste Joachim,

Op 17 juni 2024 was ik bij het agentschap in Edegem, maar zij konden mij geen antwoord geven op mijn vraag. Op 2 augustus 2024 heb ik ook een e-mail gestuurd, maar tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik vind dit zeer onprofessioneel van Fortis Bank. Aangezien u mij ook geen antwoord kunt geven, blijft mij maar één optie over, en dat is om met mijn advocaat over deze kwestie te spreken.

Groetjes,

Slobodan


Beste @konetra ,

 

via Community hebben we geen toegang tot klantengegevens en kunnen we dus inderdaad weinig voor je betekenen. Dit word op Community overal duidelijk vermeld.

 

Je kan in dit geval als je niet meer wenst contact op te nemen met het Easy Banking Centre of het kantoor rechtstreeks, een klacht neerleggen via onze Easy Banking Website:

Uw mening telt | BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

Jess


Reageer