Skip to main content
Beantwoord

Geld ontvangen op de zichtrekening

  • 20 May 2024
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Sinds vrijdag 17 mei '24 wacht ik op mijn vakantiegeld.

Op vrijdag had ik contact met het Callcenter. 

De adviseur zag dat het bedrag als inkomend klaar stond.

Het vakantiegeld wordt gestort door Bpost, idd zelfde groep. 

Het is my maandag namiddag, 20 mei' 24.

Nog steeds niets ontvangen. 

Uitleg (op zaterdag) "ja meneer, het is lang weekend"

 

Kan iemand mij een geloofwaardige uitleg geven waarom een systeem, volledig automatisch, digitaal, 3 dagen uitgeschakeld moet worden om te rusten en te genieten van het pinksterweekend?

Het worst case scenario ontvouwt zich dus. 

Op vrijdag krijg je te horen, geen zorgen, ik zie de verrichting.

En je klanten dan 4 dagen laten wachten.

 

Laat maar komen die antwoorden, of eventuele acties die ik kan nemen.

PS.: vandaag uiteraard enkel Samy, de niet zo snuggere chat or die je te woord staat.

 

Mvg

 

Steve

1 reactie

Reputatie 5

Hallo @77steve77,

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses dat je tegenstrijdige informatie hebt gekregen. Om duidelijk te zijn: een verrichting vanuit een andere bank kan 2 tot 3 werkdagen (feestdagen of een weekend tellen dus niet mee) onderweg zijn (dit is uit veiligheid om fraude te voorkomen). De enige manier om dit te omzeilen is dat de opdrachtgever het bedrag “instant” (dus dringend) op je rekening laat storten. Dan komt dit dezelfde dag van uitvoering op je rekening. 

Er is helaas niets dat je kan doen als ontvanger.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer