Hey @katlijn ,
Mijn excuses voor het laattijdig antwoord.
Ik zou even horen bij het kantoor of zij mogelijks jouw rekening zo al geopend hebben en de brief ter informatie is.
Groetjes,
Lieze
Het zou ondertussen in orde zijn. Actie-pagina was niet zo duidelijk maar het is gelukt.
Mvg.
Hallo, ik heb een mail gekregen met het paswoord voor mijn Kambukka drinkfles, maar telkens ik de code invoer blijft het te betalen bedrag staan en wordt ik verder verwezen naar de finale betaling met het volledige bedrag.
Kan iemand helpen aub?
Alvast bedankt.
Jimmy
Klopt. Hier ook hetzelfde probleem. Ik volg mijn eigen topic verder:-)
@LiezeH ?
Hier ook hetzelfde probleem. Ik volg mee.
Hier hetzelfde probleem. Ik volg mee verder.
Vandaag is het gelukt, de code werd geaccepteerd.
Bij mij blijft het weergeven dat de couponcode niet geldig is.
Hey @katlijn , @Jimmyke , @M.V. en @Heidi79 ,
Bedankt om ons op de hoogte te houden.
Ik vraag na waar dit aan kan liggen.
Hierboven kan ik afleiden dat het kan dat het even duurt eer deze code actief staat.
Bij wie lukt het momenteel nog steeds niet?
Groetjes,
Lieze
Ik denk dat het gelukt is. Ik krijg wel geen bevestiging van bestelling. Is dit bij iedereen zo?
@M.V. ik kreeg ook geen bevestiging. Maar denk wel dat het goed komt. "Bedankt voor je bestelling" .....
@katlijn dank je wel voor je berichtje. Dan is het uitkijken naar de komst van de fles.
Beste,
Iemand heeft op 17/9/2020 een welcome pack geopend en er op 24/9/2020 30 euro op gestort. Ze heeft de code per mail ontvangen en de drinkfles besteld. Deze is tot op heden nog niet aangekomen bij de klant. Wanneer mag ze deze thuis verwachten?
Vriendelijke groeten,
Ilse
Hallo Ilse,
De levering gebeurt door Kambukka zelf. Die persoon kan dus best even met hen contact opnemen.