Hallo, ik wou recent mijn hello bank debetkaart (sinds de overstap van Bpost bank) gebruiken om mijn eerste overschrijving te doen. Als ik de overschrijving via de mobiele app probeer te doen krijg ik de foutmelding "EBW0101" en "EBW1085" wanneer ik het via de website probeer. Zouden jullie dit aub zo snel mogelijk kunnen oplossen, het probleem ligt niet bij het bedrag aangezien het ver onder mijn limiet ligt. Ik heb ook geen zin om uren aan een telefoon te hangen voor een probleem dat ik zelf niet heb veroorzaakt.
Beste
Bedankt voor je bericht. Het aanmelden op zich is wel gelukt, neem ik aan? Krijg je deze foutmelding bij een overschrijving naar een specifieke begunstigde, of krijg je deze ook bij eventuele andere overschrijvingen? Het kan namelijk ook liggen aan de rekening van de begunstigde (afgesloten rekening, bijvoorbeeld). Bedankt alvast voor jouw feedback.
Groetjes,
JoachimJ
Dag
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en blijkbaar bevindt mijn rekening zich in ‘slaapmodus’. Dus nu moet ik eerst naar een kantoor om de kaart opnieuw te activeren, jammer dat ik niet gewoon een foto van mijn identiteitskaart in de app kan uploaden zoals bij KBC.
Met vriendelijke groeten
Beste
Bedankt voor jouw feedback. Ok, dan is het probleem gevonden. Hopelijk komt het nu snel in orde, zodat je aan de slag kunt gaan. Nog een fijne dag verder.
Groetjes,
JoachimJ
Kan niet meer inloggen met mijn laptop en kaartlezer.
Dag
Kan je ons vertellen wat er precies misloop? Krijg je hierbij een bepaalde foutmelding?
Groetjes,
Liz
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.