Skip to main content

Hallo, ik wou recent mijn hello bank debetkaart (sinds de overstap van Bpost bank) gebruiken om mijn eerste overschrijving te doen. Als ik de overschrijving via de mobiele app probeer te doen krijg ik de foutmelding "EBW0101" en "EBW1085" wanneer ik het via de website probeer. Zouden jullie dit aub zo snel mogelijk kunnen oplossen, het probleem ligt niet bij het bedrag aangezien het ver onder mijn limiet ligt. Ik heb ook geen zin om uren aan een telefoon te hangen voor een probleem dat ik zelf niet heb veroorzaakt.

Beste @julienvroman , 

Bedankt voor je bericht. Het aanmelden op zich is wel gelukt, neem ik aan? Krijg je deze foutmelding bij een overschrijving naar een specifieke begunstigde, of krijg je deze ook bij eventuele andere overschrijvingen? Het kan namelijk ook liggen aan de rekening van de begunstigde (afgesloten rekening, bijvoorbeeld). Bedankt alvast voor jouw feedback.

Groetjes,

JoachimJ


Dag @JoachimJ 

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en blijkbaar bevindt mijn rekening zich in ‘slaapmodus’. Dus nu moet ik eerst naar een kantoor om de kaart opnieuw te activeren, jammer dat ik niet gewoon een foto van mijn identiteitskaart in de app kan uploaden zoals bij KBC.

Met vriendelijke groeten

 


Beste @julienvroman

Bedankt voor jouw feedback. Ok, dan is het probleem gevonden. Hopelijk komt het nu snel in orde, zodat je aan de slag kunt gaan. Nog een fijne dag verder. 

Groetjes,

JoachimJ


Kan niet meer inloggen met mijn laptop en kaartlezer.


Dag @Fred Van Aelst ,

 

Kan je ons vertellen wat er precies misloop? Krijg je hierbij een bepaalde foutmelding?

 

Groetjes,

Liz


Reageer