Beantwoord

Overschrijving

  • 25 September 2020
  • 7 reacties
  • 243 Bekeken

Hey 

Ik krijg telkens een foutmelding wanneer ik een overschrijving tussen eigen rekeningen probeer te doen, dit zowel via de app als via de internet versie.

 

icon

Beste antwoord van Anonymous 25 September 2020, 13:05

Bekijk origineel

7 reacties

Hey @Thalita,

Dit zou gelinkt zijn aan een probleem van de rekening waarvan je overschrijft of naar de rekening van de begunstigde (in dit geval ook jij).

Schrijf je over naar je spaarrekening, zoja, welk type spaarrekening is dit?

Groetjes,

Lieze

Hi Lieze 

Ik probeer een overschrijving te doen van een gewone spaarrekening & Ster spaarrekening naar mijn zichtrekening Hello4You.

Hey @Thalita ,

Staan deze spaarrekeningen op dezelfde naam als de zichtrekening?

Groetjes,

Lieze

hi Lieze 

 

Ja staan allemaal onder mijn naam. 

 

groetjes

Dankjewel voor de info, @Thalita .

Kan je wel van je zicht- naar je spaarrekening overschrijven? Of lukt dat ook niet?

Groetjes,

Lieze

hi Lieze 

 

Er staat niets op de zichtrekening dus ik kan het niet testen.

Kan het zijn dat een van de rekeningen voor een langere tijd niet gebruikt is?

Ik vrees dat er een verzet op zal staan.

Ik raad je aan hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen.

Dat kan je doen door aan te melden op je app en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.

Groetjes,

Lieze

Reageer