Skip to main content

beste. ik ben nieuwe klant ik heb op 16/08/2024  online een rekeningnummer aangevraagd bij BNP paribas fortis mijn aanvraag was succesvol maar daarna heb ik geen aantwoord email binnen gekregen 

zou u me graag hier op de hoogte houden 

alvast bedank

 

Beste @azbayri ,

 

wij hebben via Community geen toegang tot de online aanvragen, aangezien dit een openbaar platform is.

Op dit moment is er een achterstand met de online aanvragen aangezien deze manueel worden verwerkt door een ander team binnen onze bank. De looptijd kan tussen de 14 à 21 bankwerkdagen liggen.

Je blijft op de hoogte van je aanvraag aan de hand van de email, wij zullen via Community dus niets opvolgen voor jou.

 

Hou dus zeker de inbox & spamfolder van je email in de gaten.

 

Met vriendelijke groeten,

Jess


Als ik dat hier lees dan zou het beste zijn zoals men vroeger deed nl: naar de bank gaan en daar een rekening openen dan heeft men direct een rekening.


Als ik dat hier lees dan zou het beste zijn zoals men vroeger deed nl: naar de bank gaan en daar een rekening openen dan heeft men direct een rekening.

Het is echter wel zo dat BNP het vroegere heeft geliquideerd… tenzij u naar een andere bank gaan zou bedoelen. 😀


Dag @Alexander,

 

Het is ook mogelijk om een rekening via kantoor te openen maar dit is steeds op afspraak.

Je kan via onze website jouw gegevens doorgeven aan het gewenste kantoor en zij contacteren jou voor een afspraak: Een afspraak maken (bnpparibasfortis.be) (kies optie advies).

Een Hellorekening kan niet worden geopend via een kantoor. Dit is enkel digitaal mogelijk.

 

Groetjes,

 

Kim 


Reageer