Skip to main content
Beantwoord

autoverzekering

  • 2 July 2024
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

waarom is mijn auto-en rechtsbijstand verzekering nog niet afgesloten(contrakt-ik heb daar al een 3 tal maand geleden voor gebeld,ik krijg hier een overschrijving,ik heb geen brommobiel 45km meer,hij kon niet ingeschreven worden bij DIV,ben dus voor meer dan 3300eu opgelicht door die verkoper,er waren meer dan 3000eu kosten aan,en heb hem aan de garage over gelaten.gelieve nu onmiddelijk verzekeringen te annuleren,ik betaal niet voor iets dat ik niet heb!!!

2 reacties

Reputatie 1

Hallo @eddy boschman,

Bedankt voor jouw bericht. Omdat we via social media geen toegang hebben tot je gegevens, kunnen we dit voor jou niet nagaan.

 

Je kan hiervoor contact opnemen met onze beveiligde kanalen.

 

Via Easy Banking Web kan u bij Berichten een beveiligd bericht sturen of via Hulp nodig? een livechat starten.

 

U kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Center of Neem contact met ons op. U wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maakt u geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met uw 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Groetjes,

 

Kim 

Reputatie 2

waarom is mijn auto-en rechtsbijstand verzekering nog niet afgesloten(contrakt-ik heb daar al een 3 tal maand geleden voor gebeld,ik krijg hier een overschrijving,ik heb geen brommobiel 45km meer,hij kon niet ingeschreven worden bij DIV,ben dus voor meer dan 3300eu opgelicht door die verkoper,er waren meer dan 3000eu kosten aan,en heb hem aan de garage over gelaten.gelieve nu onmiddelijk verzekeringen te annuleren,ik betaal niet voor iets dat ik niet heb!!!

Beste Eddy, uit veiligheidsredenen hebben we ook je contractnummer verwijderd uit je post.

Dit is een openbaar platform. Gelieve geen persoonlijke gegevens of klantengegevens te vermelden in je posts.

 

Gelieve zoals Kim heeft vermeld contact op te nemen met het Easy Banking Centre, zodat zij het nodige kunnen doen voor jou.

 

Met vriendelijke groeten,

Jess

Reageer