Nieuw

Betaal met uw Fitbit- of Garmin-horloge

  • 28 mei 2019
  • 5 reacties
  • 599 Bekeken
Betaal met uw Fitbit- of Garmin-horloge
Reputatie 6
  • BNP Paribas Fortis - Community Manager
  • 661 reacties
Hallo Community,

Met trots laten we jullie weten dat je vanaf nu je debetkaart en kredietkaart kan koppelen aan je Fitbit- en Garmin-smartwatch.

Je hebt dus niet langer je portefeuille of smartphone nodig om voor of na het sporten een flesje water of een energiereep te kopen.

Hoe je kaart toevoegen?


Fitbit Pay:
  • Download de Fitbit-app.
  • Leg je smartphone en je horloge naast elkaar.
  • Open de Fitbit-app, kies het accountpictogram en dan de afbeelding van je toestel.
  • Tik op Wallet.
  • Kies een pincode van vier cijfers om je Wallet te beveiligen.
  • Volg de instructies en voeg je betaalkaart toe.
  • Je kan tot zes kaarten aan je Wallet toevoegen en je kan de standaard te gebruiken kaart instellen.
Garmin Pay:
  • Download de Garmin Connect-app.
  • Log in op de app.
  • Ga naar Garmin Devices en selecteer je horloge.
  • Selecteer Garmin Pay en dan Portemonnee.
  • Kies een pincode van vier cijfers om je portemonnee te beveiligen.
  • Kies het type kaart en volg de instructies op het scherm.

Lees meer op onze pagina’s over Fitbit Pay en over Garmin Pay.

5 reacties

Beste,

Het lukt me niet om mijn maestro debetkaart toe te voegen aan de Fitbit wallet.
Mijn kredietkaart (Visa) lukte wel, maar het kaartnummer van mijn Maestro kaart wil hij niet aanvaarden. Is dat niet mogelijk dan?

Groet
Filip

 

Reputatie 4
Badge

Dag FilipVanEenaeme, 

Welke foutmelding krijg je juist? 

Groetjes

Geen foutmelding, maar ik krijg niet de mogelijkheid om de andere gegevens in te vullen.

In de fitbit app moet je bij het toevoegen van een kaart in de wallet eerst het kaartnummer invullen, waarna de andere velden verschijnen.  Bij Visa geen probleem, maar als ik het kaartnummer van mijn maestro kaart invul lijkt hij dit niet te accepteren waardoor de andere velden niet verschijnen en ik dus niet verder kan in het proces.

Reputatie 6

@FilipVanEenaeme 

Bedankt voor de info! 

Kan je me nog zeggen hoeveel cijfers je ingeeft als kaartnummer (het nummer zelf hoef je me niet te geven)? 

Is intussen na een reset van mijn fitbit watch (versa) wel gelukt, bleek (in mijn geval) dus een software issue van fitbit zelf.

Voor anderen met gelijkaardige problemen (ook met de spotify app):

  • Device verwijderen uit Fitbit app
  • Factory reset doen op device (alle persoonlijke settings worden verwijderd)
  • Device opnieuw instellen en connecteren in Fitbit app
  • Alles opnieuw opstarten

Reageer