Hey @Mariovh1508 ,
Hier is een heel overzicht van de kosten en limieten van alle kaarten, misschien is dit een antwoord op je vraag?
Moest je de optie hebben om met je kaart te betalen (in pesos, niet in euro) in plaats van cash is dat zeker een voordelige mogelijkheid!
Groetjes,
Lieze
Alvast bedankt voor de snelle reactie .
het probleem is dat ik hier zo goed als al mijn kosten cash moet betalen , ze vertrouwen het niet echt als ik spreek van bv een internationale overschrijving .
maar ik ga toch een manier moeten vinden om geld te besparen .
Heb jij enig idee of een eenmalige internationale overschrijving per maand voordeliger zou zijn ?
mvg
mario
Hey @Mariovh1508 ,
Bij internationale overschrijvingen zijn de kosten afhankelijk van heel veel verschillende zaken, bijvoorbeeld ook van de wisselkoers en de bank van de begunstigde. Het is dus moeilijk te zeggen of dit voor jou goedkoper zal uitkomen.
Voor een schatting van de kosten kan je steeds telefonisch contact met ons opnemen.
Groetjes,
Lieze
Beste ,
maar dat is ook zo bij afhaling .
de filipijnse peso staat nu 56,06
ik heb geld afgehaald en als ik de berekening maak dan heb ik 52,3 peso gekregen voor 1€ maw ik verlies bijna 4 peso en dat vind ik vrij veel en net daarom mijn vraag .
ik leef van een invaliditeitsuitkering en je begrijpt dat elke peso welkom is .
ik hoop dat je iets kan vindende me zal helpen , bellen kan ik vanuit hier niet enkel via mail of dit
alvast bedankt
mvg
mario
Hey @Mariovh1508 ,
Ik begrijp natuurlijk dat je de meest voordelige optie verkiest.
Is er iemand in België die voor jou kan bellen?
Dit kan helaas enkel telefonisch, niet via mail of de Community.
Groetjes,
Lieze
Beste ,
Ik zal het vragen aan mijn broer of ik zoek een manier om goedkoop naar België te bellen
tot hoors
Mvg
mario
Super, @Mariovh1508 !
Hopelijk krijg je zo vlot een gepaste oplossing.
Groetjes,
Lieze