Mijn vrouw en ik waren voordien klant bij zowel BNP Fortis (nog sinds de ASLK periode) als bpost bank (allebei gepensioneerde bpost - medewerkers). Omdat de laatste rekening meest gebruikt wordt hebben we de BNP Fortis rekening nog opgezegd eind vorig jaar en de migratie afgewacht;
Die is voor zover ik kan nagaan correct verlopen voor onze (particuliere) lopende rekening en de 2 gekoppelde spaarrekeningen.
Niet zo voor de lopende rekening en de gereglementeerde spaarrekening die ik beheer als syndicus en mede-eigenaar van het gebouw waar wij wonen. Ik probeerde vandaag toegang te krijgen via de website voor ondernemingen, maar dat is onmogelijk: in eerste instantie wordt toegang geweigerd; er moeten programma’s geïnstalleerd worden, die niet compatibel zijn met mijn desktop etc [Ik vermoed dat de bank mij zal verplichten om een nieuwe PC aan te schaffen?!]
Maar ik kan op geen enkele manier contact krijgen met een adviseur van BNP want de telefonische verbindingen (minstens 5 keer geprobeerd deze namiddag en uren aan de wachtlijn gehangen!) worden afgebroken na een tijdje. Op de site van de particuliere klant staat er trouwens een afgeschaft telefoonnummer??? Ik probeerde ook je een afspraak te maken met het aangeduide BNP kantoor Ninove, : eerst wordt er schriftelijk uitleg/reden/motivatie gevraagd en als je denkt een afspraak te zullen krijgen, dat krijg je een lakoniek automatisch antwoord dat er geen afspraak kan gemaakt worden omwille van computerproblemen. Niet telefonisch noch anderszins te bereiken.
Ik heb de stellige indruk dat de klantenbediening op zo’n cruciaal ogenblik volledig fout ingeschat werd. En dan druk ik me nog zwak uit.
Als hernieuwde kennismaking kan het tellen : welcome back.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineel