Geachte(n),
Hoe kan ik mijn spaarrekening (online)gratis raadplegen, nu de printer voor rekeninguittreksels verdwijnt???
Ik heb geen easy web toestand noch smartphone, wegens te compliceert!!!!!
Geachte(n),
Hoe kan ik mijn spaarrekening (online)gratis raadplegen, nu de printer voor rekeninguittreksels verdwijnt???
Ik heb geen easy web toestand noch smartphone, wegens te compliceert!!!!!
Eerst en vooral is het best van uw rekeningnummers niet te vermelden op een openbaar forum, deel die gegevens liever mee via een privé bericht.
Wat die uittreksels betreft: als je noch over een PC banking noch over een app banking beschikt dan kan je de uittreksels laten toesturen naar uw thuis adres maar dan moet je wel portkosten betalen dus toch maar best maken dat je over Easy Bank Web en/of App beschikt.
Hey
Zoals
In deze rubriek kan je terugvinden hoe je jouw rekeningen en uittreksels online kan beheren!
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.