Beantwoord

EFP

  • 10 August 2023
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

  • Rekruut - Niveau 1
  • 7 reacties

Easy Fund Plan - bijstorten in mijn bestaande fondsen:

Ik zou kortelings willen bijstorten in mijn bestaand EFP waarin zich 3 verschillende fondsen bevinden.(World Aqua-Climate Change-Human Future) Onlangs ging ik op zoek naar de mogelijke fondsen in EFP via PC Banking en ook AG Insurance. Mijn 3 fondsen stonden echter niet in de gevonden lijst. Moet ik hieruit concluderen dat een bijstorting is deze fondsen niet meer kan? Als dit het geval is dan wil ik hierover toch wel enige uitleg via deze weg. 

icon

Beste antwoord van Julie N 10 August 2023, 14:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @LGE , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Dit is iets wat we moeten nakijken in jouw persoonlijk profiel, maar via onze ‘community’ hebben wij hier jammer genoeg geen toegang tot. Ik raad jou even aan hiervoor telefonisch contact op te nemen. Zo kunnen we dit voor u nakijken. 

 

Je kan ons contacteren via de Easy Banking App.

  • Meld je aan. 
  • Kies onderaan in het menu voor ‘Communicatie’
  • Selecteer vervolgens ‘Easy Banking Centre’ en nadien ‘Rekeningen en kaarten’
     

Maak je geen gebruik van de Easy Banking App, dan kan je ons ook telefonisch contacteren op het nummer 02 762 60 00

 

Groetjes, 

Julie N 

 

P.s.: Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Reageer