Ik kan inloggen via itsme, maar krijg uiteindelijk het bericht :
Site momenteel niet beschikbaar
Beste antwoord van JillH
Bekijk origineelIk kan inloggen via itsme, maar krijg uiteindelijk het bericht :
Site momenteel niet beschikbaar
Beste antwoord van JillH
Bekijk origineelDag
bedankt voor je bericht.
Heb je toevallig al geprobeerd of dit probleem zich ook voordoet in een ander internetprogramma (bv. Google Chrome, Internet Edge, Internet Explorer, Mozilla Firefox,...)?
Alvast bedankt,
Jill
Ik kan wel op easybanking via itsme, het probleem doet zich alleen voor op inloggen My Experts
Dat begrijp ik, maar heb je dit ook voor in andere internetprogramma’s? Soms is het probleem gelinkt aan een bepaalde internetbrowser.
Indien je liever telefonisch wordt verdergeholpen, mag je uiteraard ook onze technische helpdesk opbellen op het nummer 02 433 40 92.
Jill
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.