Beantwoord

my experts inloggen

  • 8 February 2022
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Ik kan inloggen via itsme, maar krijg uiteindelijk het bericht :

Site momenteel niet beschikbaar

icon

Beste antwoord van JillH 8 February 2022, 14:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Dag @guido huysmans ,

 

bedankt voor je bericht.

Heb je toevallig al geprobeerd of dit probleem zich ook voordoet in een ander internetprogramma (bv. Google Chrome, Internet Edge, Internet Explorer, Mozilla Firefox,...)?

 

Alvast bedankt,

Jill

Ik kan wel op easybanking via itsme, het probleem doet zich alleen voor op inloggen My Experts

Reputatie 2

Dat begrijp ik, maar heb je dit ook voor in andere internetprogramma’s? Soms is het probleem gelinkt aan een bepaalde internetbrowser.

Indien je liever telefonisch wordt verdergeholpen, mag je uiteraard ook onze technische helpdesk opbellen op het nummer 02 433 40 92.

 

Jill

Reageer