Ik heb me op net voor mijn 65-ste laten overhalen tot het intekenen op een Pension Invest Plan - rekening,
omdat volgens de bankbediende (mijn "adviseur") "dit mij fiscaal voordeel zou opleveren". Een jaar
later stel ik vast dat:
1) er in mijn vooraf ingevulde aangifte in Tax On Web geen enkele vermelding is van deze "lange
termijn spaarrekening"
2) er in mijn Easy Banking app geen enkel fiscaal bericht verschenen is.
Heeft deze bankbediende mij gebakken lucht verkocht?
Probleem is opgelost! De fiscale fiche is nog in december 2022 doorgestuurd in mijn Easy Banking app. Ik had alleen in 2023 gekeken. Als de fiscus de aanpassing in mijn aangifte nu nog wil aanvaarden...
Hallo,
Bedankt voor je bericht.
Het is inderdaad zo dat je fiscale berichten digitaal ook ontvangt:
Bekijk, download en print je fiscale attesten | Community BNP Paribas Fortis
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.