Beantwoord

pension invest plan

  • 18 June 2023
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Ik heb me op net voor mijn 65-ste laten overhalen tot het intekenen op een Pension Invest Plan - rekening,
omdat volgens de bankbediende (mijn "adviseur") "dit mij fiscaal voordeel zou opleveren". Een jaar
later stel ik vast dat:
1) er in mijn vooraf ingevulde aangifte in Tax On Web geen enkele vermelding is van deze "lange
termijn spaarrekening"
2) er in mijn Easy Banking app geen enkel fiscaal bericht verschenen is.
Heeft deze bankbediende mij gebakken lucht verkocht?

icon

Beste antwoord van Walter Mertens 19 June 2023, 11:18

Bekijk origineel

2 reacties

Probleem is opgelost! De fiscale fiche is nog in december 2022 doorgestuurd in mijn Easy Banking app. Ik had alleen in 2023 gekeken. Als de fiscus de aanpassing in mijn aangifte nu nog wil aanvaarden...

Reputatie 4

Hallo, @Walter Mertens,

Bedankt voor je bericht.

Het is inderdaad zo dat je fiscale berichten digitaal ook ontvangt:

Bekijk, download en print je fiscale attesten | Community BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer