Beste,
Ik vernam dat binnenkort Portfolio advice verdwijnt voor priority klanten. Waar vind ik online hierover informatie ?
Wat komt er in de plaats ?
Beste antwoord van JessicaJ
Bekijk origineelBeste,
Ik vernam dat binnenkort Portfolio advice verdwijnt voor priority klanten. Waar vind ik online hierover informatie ?
Wat komt er in de plaats ?
Beste antwoord van JessicaJ
Bekijk origineelHey Pol,
waar heb je die informatie verkregen?
Dit is namelijk het eerste dat ikzelf hier ook van hoor en kan er (nog) niks van terugvinden op dit moment.
Misschien kan je het beste met je huidige Priority adviseur contact opnemen, om na te vragen wat er in de plaats komt van het Portfolio Advice?
Groetjes,
Jessica
Hallo,
Ik heb ook juist deze info gekregen. De vraag is niet alleen wat er in de plaats komt, maar wat zal ons dat extra kosten. Is de overgang gratis of zullen we weer instapkosten moeten betalen als we alles moeten overzetten.
mvg,
Chris
Hey
ondertussen hebben we de communicatie betreffen het stopzetten van Portfolio Advice ook verkregen.
Ook jij kan het beste contact opnemen met jouw huidige adviseur betreffende het hoe en wat voor jouw dossier.
Groetjes,
Jessica
Beste,
ik heb ook een mail ontvangen. De vraag is terecht komen er opnieuw extra kosten? Zeker de beleggingsadviseur contacteren maar misschien ook bij vragen de ombudsman van ombudsfin contacteren. Die kunnen een neutrale advies geven.
Hoi Bai
Mijn adviseur raadt mij aan/pusht mij alles onder Iris onder te brengen. Kostprijs: ca. 1000 euro.
Ik vind dit niet kunnen.
mvg
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.