Beantwoord

Portfolio advice

  • 14 February 2024
  • 5 reacties
  • 781 Bekeken

Beste,

Ik vernam dat binnenkort Portfolio advice verdwijnt voor priority klanten.  Waar vind ik online hierover informatie ?

Wat komt er in de plaats ?

icon

Beste antwoord van JessicaJ 15 February 2024, 09:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

Hey Pol,

waar heb je die informatie verkregen? 

Dit is namelijk het eerste dat ikzelf hier ook van hoor en kan er (nog) niks van terugvinden op dit moment.

 

Misschien kan je het beste met je huidige Priority adviseur contact opnemen, om na te vragen wat er in de plaats komt van het Portfolio Advice?

 

Groetjes,

Jessica

Hallo,

 

Ik heb ook juist deze info gekregen. De vraag is niet alleen wat er in de plaats komt, maar wat zal ons dat extra kosten. Is de overgang gratis of zullen we weer instapkosten moeten betalen als we alles moeten overzetten. 

 

mvg,

Chris

Reputatie 1

Hey @chrisH ,

 

ondertussen hebben we de communicatie betreffen het stopzetten van Portfolio Advice ook verkregen.

Ook jij kan het beste contact opnemen met jouw huidige adviseur betreffende het hoe en wat voor jouw dossier.

 

Groetjes,

Jessica

Beste,

ik heb ook een mail ontvangen. De vraag is terecht komen er opnieuw extra kosten? Zeker de beleggingsadviseur contacteren maar misschien ook bij vragen de ombudsman van ombudsfin contacteren. Die kunnen  een neutrale advies geven.

 

Hoi Bai

 

Mijn adviseur raadt mij aan/pusht mij alles onder Iris onder te brengen.  Kostprijs: ca. 1000 euro.

Ik vind dit niet kunnen.

 

mvg

Reageer