Beantwoord

Sereni

  • 7 October 2023
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

Beste

Waar vind ik een deftige handleiding over het gebruik van Serenity want …

in het scherm “Analyse” van Serenity is er een knop “Afstemmen”. 
Achter die knop schuilt heel wat geheimzinnigheden. Normaal krijg je altijd een melding van de bank wanneer je moet afstemmen, maar … “Afstemmen” kan je ook zonder die melding van de bank. Je moet hierbij evenwel oppassen …
Nergens vind ik hierover informatie wat die knop “Afstemmen” betekent alsook waarom de knop soms ook actief is ondanks het feit dat je geen bericht krijgt dan je moet afstemmen.
Bij privilege connect kon men me niet helpen, ook mijn persoonlijk adviseur niet en uiteindelijk kreeg ik een telefoontje van de bankdirecteur die het voor mij ging opzoeken.
Ik werd wel geholpen maar maanden later … weet ik al die regeltjes niet meer uit mijn hoofd.
Serenity is voor mij een product waarbij ik precies een kat in een zak heb gekocht. 

Wie heeft een deftige handleiding en is de bank eigenlijk niet verplicht zo’n handleiding te voorzien?
Zelfs bij een stomme staafmixer krijg je een handleiding.

Alvast bedankt voor je antwoord.

Jan

icon

Beste antwoord van LarsD 12 October 2023, 09:52

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2

Hallo @janputbe 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Ik raad jou aan even telefonisch met ons contact op te nemen. Dit kan u doen door aan te melden in Easy Banking App via de optie Communicatie of op het nummer 02 433 40 92. Wij zijn bereikbaar op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag 9 tot 17 uur. Zo kunnen we nakijken wat er juist aan de hand is. 

 

Groetjes, 

Julie 

Beste

 

ik heb in het verleden meermaals contact gehad met jullie via dit nummer, maar zonder resultaat.

Het enige wat ik wil is een handleiding waarin de functionaliteiten van de applicatie Serenity staan beschreven.

 

Ik zal toch contact moeten nemen met jullie directie of wel naar de Bankcommissie en/of ministerie van economische zaken moeten schrijven.

 

Wat al jaren kaart ik zo’n problemen aan ook voor andere toepassingen.

 

Groetjes

 

Jan

Reputatie 4

Hallo @janputbe,

Bedankt voor je feedback. Voor welke andere toepassingen mis je ook een handleiding?

We hebben wel op onze Community volgende informatie: Zo gebruik je Serenity via Easy Banking Web | Community BNP Paribas Fortis

Hierin staat niet alles in detail beschreven maar kan je wel al meer uitleg lezen over de knop “Afstemmen.”

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste  Lars

 

sorry, maar dat is geen handleiding laat staan informatie te vinden over de knop “Afstemmen”.
 

Het is heel bedroevend!

 

Verkeerd gebruik van die knop en je bent in zak gezet! Ergste is dat de knop te pas en te onpas werkt zonder te weten wat de knop effectief zou moeten doen, laat staan informatie te krijgen via jullie bank.
Ik heb heel wat bankbedienden aan de lijn gehad maar niemand kon me uitleg geven.
De bankbedienden zelf klagen dat ze onvoldoende opleiding of informatie kunnen vinden.
Ik zoek al JAREN naar een goede handleiding over Serenity maar niemand kan me helpen.
Dit is eigenlijk schandalig te noemen!

Groetjes

JAn

 

 

Reputatie 4

Hallo @janputbe ,

Om terug te komen op je vorig bericht: We hebben via Community bepaalde informatie erover verzameld en dat is hetgeen dat wij momenteel enkel aan je kunnen doorgeven. Verder hebben we zeker ook al de vraag gesteld of er een aparte handleiding hiervoor kan komen want het is inderdaad vervelend als je dan hier niet veel extra informatie bij kan krijgen.

Je gaf ook eerder aan dat je voor andere toepassingen een handleiding mist. Kan je ons ook nog vertellen welke dat je bedoelt? 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste Lars

er zijn nauwelijks handleidingen te vinden over alle applicaties en functionaliteiten binnen Easy Banking, laat staan dat je deftig wordt geïnformeerd.

Ik vraag dit al jaren maar ga contact nemen hierover met de algemene directie.

Groetjes,

Jan

 

Reputatie 4

Hallo @janputbe,

Omdat we graag ook deze feedback willen doorgeven hadden we toch graag geweten van jou  voor welke applicaties en functionaliteiten binnen Easy Banking je een handleiding mist.

Er zijn namelijk al verschillende handleidingen van functies in Easy Banking en daar buiten dat je kan vinden op onze Community: Handleidingen | Community BNP Paribas Fortis

Alvast bedankt voor ons hier attent op te maken.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste Kars

bij de bank kreeg ik bij navraag nooit een handleiding, want ze vertelde me altijd  « Die zijn er niet »  of  « We zijn niet van plan een handleiding te maken ».

Als er toch een aantal handleidingen zijn, is het voor een klant toch vreemd daar je daar zo op zoek moet naar gaan.

 

U vraagt welke handleidingen ik mis? Ik ga daar geen inventaris van maken zonder je link hiervoor eerst te raadplegen.

Niet enkel handleidingen ontbreken maar ook de nodige ondersteuning. Als  men bij privilege connect al aangeven dat ze op mijn vragen niet kunnen antwoorden en klagen over het gebrek aan handleidingen of opleidingen dan scheelt er iets structureel bij uw bank. Onbegrijpelijk dat ik bij een bankdirecteur uiteindelijk terecht kom die het voor mij moet gaan opzoeken.

Daarover ga ik het hebben bij uw directie omdat u zit met een ongemakkelijke klantvriendelijke hulpverlening. Dit wil ik toelichten bij de directie.

Met vriendelijke groeten

 

JanP

 

 

 

 

 

Reageer