Beantwoord

Staatsbon - Problemen met

  • 31 August 2023
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Ik probeer al sinds gisteravond een order via BNP Paribas te plaatsen voor de Staatsbon. Maar ik krijg telkens de melding “technische fout” als ik me wil inschrijven. Zowel op mijn prive-lap top als laptop van werk. Hetzelfde op de computer van mijn ouders.

En bellen lukt ook niet. 

Hoe kan ik nu de order plaatsen? Ik heb overigens geen effectenrekening? Heeft het daar iets mee te maken? Misschien beter eerst een gratis effectenrekening openen?

 

 

icon

Beste antwoord van LarsD 31 August 2023, 12:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @N.K,

Bedankt voor je bericht.

Om in te schrijven op de staatsobligatie via Easy Banking Web is er een debetrekening (zichtrekening, spaarrekening of beleggersrekening) en effectenrekening nodig.

Je zal dus dan nog eerst een effectenrekening moeten openen. Dit kan door in Easy Banking Web aan te melden en er te klikken bij “aanbod”, dan “sparen en beleggen” en “effectenrekening” (staat bij het onderdeel “beleggen”).

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer