Dag, ik heb een rapport van een trimestre Iris. Er sta dividenden. Van een rekening van portefeille. De cijfers, is dat de winst. De waarde , zijn dat de waarde van de winst, of van de bruto waarde van de aandelen.
Dag, ik heb een rapport van een trimestre Iris. Er sta dividenden. Van een rekening van portefeille. De cijfers, is dat de winst. De waarde , zijn dat de waarde van de winst, of van de bruto waarde van de aandelen.
Dag
Bedankt voor jouw bericht. Gezien dit een openbaar medium is en iedereen kan meelezen, raden we aan geen persoonlijke gegevens te delen. Ik heb jouw foto dan ook weggehaald.
Ik raad je aan dit met jouw adviseur te bespreken. Zij kunnen alles uitleggen en eventuele extra vragen ook meteen beantwoorden.
Groetjes,
Liz
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.