adreswijziging naar het buitenland

  • 16 February 2024
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

İk ben al jaren BPOST klant en mijn pensioen wordt maandelijks op de rekening gestort. Na mijn verhuizing naar Turkije heb ik maandenlang getracht om dit te regulariseren, tevergeefs. İn december nog in het kantoor van Hoeselt alle bewijsstukken afgegeven. Nog steeds niets gewijzigd. Bij de overgang naar BNP PARİBAS heb ik nogmaals contact opgenomen, klacht neergelegd om te regulariseren. Tevergeefs.

Debetkaart vervalt en zal naar oud Belgische adres verstuurd worden en verloren gaat.

İk word letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd, wordt gecontacteerd door onbevoegde kantoor medewerkers, opnieuw verwezen naar post.

ONWEZENLİJK.

Als ik geen debetkaart heb kan ik mijn pensioen geld niet afhalen, probeer ik een overschrijving zit dit niet het pakket.…

İs er nu niemand die bekwaam is om deze adreswijziging te realiseren?


4 reacties

Dag @Kaya ,

 

Bedankt voor je vraag.

Het spijt me om te horen dat je zoveel hinder ondervindt om je adres te wijzigen.

Begrijp ik juist dat je domicilieadres in Turkije is?

In dat geval mag je een mail sturen naar UPDATECLIENTDATA@bnpparibasfortis.com met een kopie van je identiteitskaart (beide kanten), het nieuwe adres en een handtekening, alsook een bewijs van je nieuwe adres (bijvoorbeeld factuur voor elektriciteit). Mijn collega’s zullen dit dan zo snel mogelijk updaten. Hierna, wanneer het adres geupdate is en je hiervan een bevestigingsmail hebt ontvangen, zal je wel nog contact moeten opnemen om de kaart naar het nieuwe adres te sturen. 
Ter informatie: de verwerkingstijd van dit e-mailadres is ongeveer 10 werkdagen.

 

Kan je hiermee verder?

Liz

Dankjewel Liz, ik zal dit NOGMAALS allemaal emailen naar het emailadres. İk hoop dat men me dan niet opnieuw verwijst naar Bpost die het in orde moet maken.

Alvast bedankt voor de tip. İk hou je op de hoogte.

Dag @Kaya ,

 

Ik hoor van veel klanten dat ze deze dienst hebben gemaild dus vrees dat het daar momenteel druk kan zijn. Ze doen er allesinds hun uiterste best om alle aanvragen zo snel mogelijk te behandelen.

 

Mijn excuses voor deze hinder,

Liz

Vermits mijn debetkaart einde deze maand verloopt en de nieuwe waarschijnlijk verloren zal gaan is de kans reëel dat ik mijn pensioen geld niet kan opnemen. Tevens kan ik ook blijkbaar geen buitenlandse overschrijving uitvoeren. GRAAG PRİORİTEİT AUB

Reageer