Beantwoord

Afspraak

  • 1 maart 2019
  • 1 reactie
  • 697 Bekeken

Geachte,

Ik probeer al 4-5 keer een afspraak te maken met uw colega Naomi en het lukt mij niet. Ik moest naar de kantoor komen en ik heb gehoord dat Naomi werkt niet meer in deze kantoor maar ik begrijp niet dat ik nooit een antwoord van haar vervanger heb gekregen.

Ik wil u vriendelijk vragen om deze situatie te verbeteren want ik wil graag dat de personeel van de bank hun verantwoordelijk neemt en ik vind onaangenaam dat ik nooit antwoord op mijn mail kreeg.

Bedankt voor uw begrip en m.v.g.
icon

Beste antwoord van LiezeH 4 maart 2019, 13:45

Hey Azra,

Ik stuur je even een privéberichtje om wat meer info te verzamelen zodat ik dit kan doorgeven.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

1 reactie

Reputatie 4
Hey Azra,

Ik stuur je even een privéberichtje om wat meer info te verzamelen zodat ik dit kan doorgeven.

Groetjes,
Lieze