Beantwoord

Android Payconiq app neemt geen spatie aan in code voor Fortis bankkaart.

  • 6 August 2023
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Ik installeer de payconiq app voor de eerste keer op mijn samsung a32 5g toestel.
Dit werkt met een Android 13 operating system.
Ik voeg voor de eerste keer een Fortis bankkaart toe.

Ik kom op de Fortis pagina, die u kan zien in onderstaande screenshot. Hier moet ik onderaan een code invoeren die gegenereerd wordt met mijn Fortis kaartlezer.
Ik heb het betreffende invoer veld van de Fortis pagina omcirkeld in het rood, in onderstaande screenshot.
Deze code bestaat uit 4 cijfers, een spatie en dan nog eens 4 cijfers.
Maar het is onmogelijk om hier een spatie in te voeren. Ik heb 3 verschillende keyboard gedownload van de google play store, zonder resultaat.
Het veld in de Fortis pagina laat niet toe om een spatie in te voeren.
Als ik de 8 cijfers met spatie kopieer uit het clipboard en plak, dan worden de 8 cijfers samengevoegd zonder spatie.
Als ik de 8 cijfers zonder spatie valideer, dan krijg ik natuurlijk een foutmelding dat mijn code niet juist was.

 

icon

Beste antwoord van Julie N 7 August 2023, 11:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @Peter_Serdons , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Het is niet nodig om de spatie in te geven bij het invoeren van de response code. Enkel de cijfertjes zijn voldoende. 

 

Groetjes, 

Julie N 

 

P.s.: Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv . Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Hallo Julie,

Bedankt voor je hulp. De installatie is gelukt.

Groeten,

Peter

Reageer