Beantwoord

betalingen printen

  • 12 February 2021
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Onlangs nieuwe software geinstalleerd en kan nu vanuit mijn rekening overzicht niet meer rechtstreeks een printout van een gedane betaling afdrukken. Ging vroeger door op gedane betaling te tikken, bewijs werd gedownload en kon deze dan rechtsteeks printen. Kan nu blijkbaar niet meer. Hoe ga ik hiervoor te werk?

icon

Beste antwoord van LienV 12 February 2021, 13:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Dag Louis

 

Bedankt voor je bericht!

Is deze nieuwe software op je pc of laptop geïnstalleerd? Want op onze website kan je die individuele transacties nog steeds downloaden.

 

Op de Easy Banking App is die functie momenteel uitgeschakeld.

 

Groeten

LienV

Op mijn tablet en smartphone. Wanneer wordt deze terug actief?

Reputatie 1

Daar hebben we helaas nog geen datum voor gekregen, Louis..

Ik heb je suggestie alvast doorgegeven, dat je deze functie ook graag terugziet op de Easy Banking App. Hopelijk kan je voorlopig via je tablet op de website werken?

 

Groeten

 

LienV

Reageer