Beantwoord

downloaden verrichtingen visa kaart echtgenote

  • 31 July 2023
  • 8 reacties
  • 128 Bekeken

Ik zou graag de uittreksels van de creditkaar zien die op naam staat van m'n echtgenote om ze te kunnen donwloaden.

Ik volg de richtlijnen van Zoomit en die spreekt van een 'knop' toevoegen die ik niet zie!

Dus … hoe kan ik wel die uitgavenstaten downloaden.

icon

Beste antwoord van LarsD 31 July 2023, 10:13

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Johan Roels,

Bedankt voor je bericht.

Je hebt de stappen zo gevolgd?

Easy Banking App

  1. Meld je aan in Easy Banking App.
  2. Druk onderaan op Communicatie.
  3. Kies voor Zoomit.
  4. Druk bovenaan op Documenten. De uitgavenstaten van je kredietkaart worden steeds verzonden door BNP Paribas Fortis Credit Card.
  5. Tik op het document dat je wilt raadplegen. Druk vervolgens bovenaan rechts op het PDF-icoon om het document te openen of te downloaden (afhankelijk van je toestel).

Easy Banking Web

  1. Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be/
  2. Druk in het linkermenu op Betalingen en kies voor Zoomit.
  3. Bij Te raadplegen zie je documenten die je nog niet hebt bekeken, terwijl je bij Historiek alle documenten vindt die je wel al raadpleegde. De uitgavenstaten van je kredietkaart worden steeds verzonden door BNP Paribas Fortis Credit Card.
  4. Tik rechts van een document op de horizontale strepen en kies Raadplegen. Het document zal nu gedownload worden.

Er zijn ook problemen gemeld dat personen de uitgavenstaten van andere kaarten niet kunnen zien in de app door een technisch probleem. 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Jawel en het probleem is dat er in de easy banking weg ergens sprake is van een knop, die NIET BESTAAT En dat in ZOOMIT. en naast het ! dat aangeeft dat ik ergens mijn goedkeuring moet geven en dan verwijst de popup (1) naar een ‘knop’ die niet te zien is!

 

Dat is nu mijn probleem Lars, die ‘knop’ is niet te zien!

Dank voor reactie

Reputatie 4

Hallo, @Johan Roels,

Heb je al volgende stappen gevolgd?

Afzenders in Zoomit aanvaarden en weigeren | Community BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hi LarsD,

 

Verschillende keren aanvaard!

 

Creatively,

Johan

 

 

Reputatie 4

Hallo, @Johan Roels,

En de verzendingswijze voor de uitgavenstaten staan zeker ingesteld voor digitaal?

  1. Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  2. Klik in het linkermenu op Rekeningen en kaarten en dan op Mijn kaarten.
  3. Klik rechts van je kredietkaart op de horizontale strepen en kies Wijzigen.
  4. Kies op dit scherm voor Ontvangstwijze uitgavenstaten wijzigen.
  5. Kies bij Verzendingswijze van de uitgavenstaat of je je rekeninguittreksels van je kredietkaart elektronisch of op papier wilt ontvangen. 
  6. Klik onderaan op Volgende.
  7. Volg de stappen met je debetkaart en kaartlezer en bevestig.

De wijzigingen gelden vanaf je volgende uitgavenstaat.

Duplicaten van uitgavenstaten kan je aanvragen via Mijnkaart.be

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Sorry Lars …

 

Bij ‘wijzigen’ geeft hij een TECHNISCHE FOUT tot drie maal toe.

 

Johan

Reputatie 4

Hallo, @Johan Roels,

Er zijn dus inderdaad wel problemen gemeld met opvragen van uitgavenstaten van andere kaarten. Voor eigen kaarten zou het geen probleem geven.

Dit probleem wordt momenteel nog onderzocht.

Je kan eventueel dan al gebruiken van Mijnkaart.be om duplicaten van de uitgavenstaten te bekomen. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

OK, bedankt voor de moeite,

Ik heb alle facturen en ben die nu aan het scannen…

Groetjes,

Johan

Reageer