Beantwoord

easy banking inloggen

  • 3 februari 2021
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

U hebt geen toegang omdat u geen Easy Banking Web-contract hebt. Gelieve de helpdesk op +32 2 433 40 92 te contacteren.

deze melding ontvang ik als ik wil inloggen via easy banking op mijn pc.

kan u mij melden waarom dit contract werd opgezegd?

mijn echtgenote is op de hoogte, gelieve haar te contacteren dank bij voorbaat!!

icon

Beste antwoord van YannickB 9 februari 2021, 08:46

Hallo Stefan,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb het telefoonnummer uit je vraag verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke info, inclusief contactgegevens, deel je best nooit zomaar via het internet.

Wij hebben via deze site ook geen toegang tot jullie bancaire gegevens en kunnen jullie jammer genoeg ook niet opbellen.

Dat gezegd zijnde; werd er recent toevallig een zichtrekening afgesloten? Zo ja, dan stond jouw toegang tot Easy Banking mogelijk daaraan gekoppeld en werd het contract samen met de rekening automatisch afgesloten.

Je kan dat laten nakijken en laten rechtzetten via ons Easy Banking Centre via 02 762 60 00. Vraag zeker ook aan mijn collega’s om je bewaarde begunstigden terug te activeren.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Stefan,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb het telefoonnummer uit je vraag verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke info, inclusief contactgegevens, deel je best nooit zomaar via het internet.

Wij hebben via deze site ook geen toegang tot jullie bancaire gegevens en kunnen jullie jammer genoeg ook niet opbellen.

Dat gezegd zijnde; werd er recent toevallig een zichtrekening afgesloten? Zo ja, dan stond jouw toegang tot Easy Banking mogelijk daaraan gekoppeld en werd het contract samen met de rekening automatisch afgesloten.

Je kan dat laten nakijken en laten rechtzetten via ons Easy Banking Centre via 02 762 60 00. Vraag zeker ook aan mijn collega’s om je bewaarde begunstigden terug te activeren.

Reageer