Beantwoord

Easy banking registratie lukt niet, geen activatie sms ontvangen

  • 10 September 2023
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Na problemen bij online bankieren wou ik de app opnieuw installeren maar ik krijg geen activatie sms dus kan niet op de app. HELP!

Stappen ondernomen:

- Toestel opnieuw gestart.

- app opnieuw geinstalleerd

- toestel opnieuw gestart 

- proberen opnieuw registreren op app

- activatie sms komt niet toe

- START gestuurd naar 8667 (melding : kan bericht niet verzenden via telenet, fout 0)

- opnieuw gebropeerd >>> lukt niet

Wat is hier het probleem mogelijks?

Mijn provider is Telenet. 

 

Bedankt!

icon

Beste antwoord van Julie N 11 September 2023, 10:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @myrtheververs

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Kan je even nakijken of jouw toestel op automatisch staat bij datum en tijd? 

 

Als dit niet op automatisch staat kan dit mogelijks voor een probleem zorgen. Kan je dit even nakijken en ons laten weten of het gelukt is? 

 

Indien dit in orde is, kan je best even een telefoonnummer van iemand anders gebruiken. Dit telefoonnummer wordt enkel gebruikt voor het versturen van die activatiecode, voor de rest hoef je je zeker geen zorgen te maken. 

 

Mocht dit ook niet lukken, raad ik jou aan om even telefonisch contact op te nemen. Dit kan je doen op het nummer 02 433 40 92. 

 

Nog een fijne dag verder.

 

Groetjes, 

Julie N

Reageer