Beantwoord

Huren bankkluis

  • 26 July 2022
  • 3 reacties
  • 610 Bekeken

Dag,

 

Ik ben op zok naar een BNP filiaal in gent en omstreken waar ik een bankkluis kan huren. Ik ben reeds in het filiaal WOndelgem en Mariakerke geweest en die konden mij geen antwoord geven.

 

Mvg,

guy,

icon

Beste antwoord van Shari V 26 July 2022, 09:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag @Ruudleppe 

Er zijn nog enkele kantoren die dit aanbieden maar de vraag is groter dan het aanbod...

Andere kantoren hebben ook geen zicht op welke kantoren er nog kluizen zijn en vaak zijn deze ook nog eens gereserveerd. Het is een dienst die stilletjes aan, aan het verdwijnen is. De kans dat je nog een kluis vindt, om en rond Gent is niet zo groot en ik vrees dat je elk kantoor hier persoonlijk op zal moeten aanspreken.

Met vriendelijke groeten

ShariV

Kan ik een kluis huren bij bnp Londenstraat Antwerpen?

Reputatie 4

Hallo, @Charles Uitterlinden,

Bedankt voor je bericht.

Voor dit na te vragen kan je best hiervoor het kantoor laten contacteren. Je kan bellen via het Easy Banking Centre.

Je belt beveiligd binnen aangemeld vanuit deEasy Banking App via de optie ''Communicatie'' of door te bellen naar 02 762 60 00 in combinatie met je klantnummer en Easy Banking Phone Code (5 cijfers).


De Easy Banking Phone Code kan je aanmaken in Easy Banking Web: 
- Klik op je naam  (rechts bovenaan) en nadien op "Profiel beheren."
- Easy Banking Phone

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer