Dit weekend migreren de klanten van bpost bank naar BNP Paribas Fortis. Hierdoor zijn een aantal services uitzonderlijk niet beschikbaar voor klanten van bpost bank. Bij het openen van de BNPPF app/web krijgen sommige klanten een foutmelding dat ze geen contract hebben. Na het weekend zal dit probleem opgelost zijn. Je kan geen verrichtingen via Easy Banking App en Easy Banking Web doen maar de bankkaart werkt perfect en je kan nog steeds betalen of betaald worden via de Payconiq app (kies in de Payconiq app het Payconiq logo, niet dat van BNP Paribas Fortis).
Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.