Beantwoord

ongeoorloofd in rood om zichtrekening

  • 22 April 2024
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Beste,

Ik sta nu ongeoorloofd in rood op mijn zichtrekening.

Ik heb een brief van.mijn kantoor ontvangen.

Ik was er mij niet van bewust dat ik nu reeds positief moest staan voor 24 uur.

Ik dacht dat het pas in mei was.

Ik moet ook zeggen dat niemand van het kantoor mij gebeld heeft.

Ik zal de rekening kunnen aanzuiveren.op 30 april met mijn loon.

Ben ik dan nog op tijd om een melding op de nationale bank te voorkomen?

Dus 30 april terug positief

 

icon

Beste antwoord van LarsD 22 April 2024, 10:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hallo @van bastelaere karina,

Bedankt voor je bericht.

Normaal zou je inderdaad ook telefonisch moeten gecontacteerd worden, omdat we je dossier via dit kanaal niet kunnen bekijken kunnen we helaas ook niet nagaan waarom dit niet gebeurd is.

Wij adviseren zo snel mogelijk de rekening terug aan te zuiveren. Indien je al een brief hebt gekregen wil dat zeggen dat je al te lang ongeoorloofd in negatief staat en dat je dus gevraagd wordt dit dringend terug aan te zuiveren om een melding bij de Nationale Bank te voorkomen.

Om dit verder te bespreken raden we je ook het Easy Banking Centre te contacteren.

Je kan ook bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en 

het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 6
Badge +3

Van Basteleare Karina zou best de volgende keer een Directe Reserve aanvragen opdat zij dan wel geoorloofd in het rood kan gaan en dan heeft zij 3 maanden de tijd om het debetsaldo aan te zuiveren.

Reageer