Goedemorgen,
ik ben sinds kort klant van priority banking exclusive. echter heb ik nog niets ontvangen hoe ik de voordelen en kortingen kan verkrijgen. hoe gaat dit in zijn werk
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelGoedemorgen,
ik ben sinds kort klant van priority banking exclusive. echter heb ik nog niets ontvangen hoe ik de voordelen en kortingen kan verkrijgen. hoe gaat dit in zijn werk
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelHallo Kevin,
Welkom bij Priority Banking Exclusive!
Je ontvangt normaal gezien van je persoonlijke adviseur een toegang om aan te kunnen melden op een platform dat verschillende voordelen en kortingen biedt. Indien je die toegang nog niet hebt gekregen, dan raad ik je aan om jouw adviseur even te contacteren.
Je vindt diens contactgegevens rechts op het scherm nadat je hebt aangemeld op Easy Banking Web via een pc of laptop.
Ik ken mijn wachtwoord niet meer en probeer dit opnieuw aan te vragen. Ik heb het al diverse malen opnieuw geprobeerd om dit aan te vragen maar ik krijg geen mail van de dienst. Hoe ja ik hen contacteren ?
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.