Beantwoord

Zegel zekeringkast verbroken

  • 5 April 2023
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Beste,

Ik heb bij jullie Topwoning brandverzekering. Sta me toe te melden dat iemand in naam van Fluvius de zegel van de digitale meter heeft verbroken om dan aan te geven dat hij geen zegels bij zich had. Mijn vrouw wacht al enkele dagen op een persoon om dit in orde te brengen. Heb ondertussen dit online gemeld aan zowel de politiezone Minos als aan netbeheerder Fluvius. Bij deze zijn jullie ook op de hoogte,

icon

Beste antwoord van Julie N 5 April 2023, 13:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hey @Bruno Meurs

 

Heel fijn om te horen. Hopelijk hoef je zo’n situaties niet meer mee te maken. Ik wens jou nog een heel fijn weekend verder!

 

Groetjes, 

Julie N 

Beste, zaak is ondertussen opgelost.

Bruno

Reputatie 2

Hey @Bruno Meurs 

 

Dankje om dit aan ons te melden. Wat je ook altijd eens kan doen is contact opnemen met teleclaims. Zij kunnen eventueel nog kijken wat er nog kan gedaan worden. U kan hen bereiken op het nummer 0800 960 40.

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer