Beantwoord

2 verschillende rekening nummers

  • 26 April 2024
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Beste, kan ik een 2 rekening toevoegen aan de reeds bestaande app op mijn iPhone, het betreft 2 verschillende rekening nummers, waarvan 1 op mijn naam en 1 op mijn man zijn naam

icon

Beste antwoord van Liz 26 April 2024, 13:48

Bekijk origineel

1 reactie

Dag @Eva Franken ,

 

Bedankt voor je bericht.

Op onze Easy Banking App, bijvoorbeeld voor iPhones, kan steeds met één kaart worden aangemeld. Alle rekeningen gekoppeld aan deze kaart zullen verschijnen. Dit zijn zowel de eigen rekeningen, de gemeenschappelijke rekeningen als de rekeningen waar volmacht op gegevens is. Als u dus volmacht hebt op de rekening van uw man, ziet u deze tussen de rekeningen staan.

 

Heeft u nog geen rekening, kan u man dit aanvragen via beveiligd telefonisch contact met het Easy Banking Centre. Dat kan op 2 manieren:

  • In zijn eigen Easy Banking App (aan zijn kaart gelinkt), mag hij via de Communicatie functie onder Hulp en Contact bij Rekeningen en kaarten kiezen voor Ik vind niet wat ik zoek, nadat een telefonische oproep gestart zal worden.
  • Gebruikt hij de app niet, kan hij via Easy Banking Web (met zijn kaart aanmelden) via zijn naam rechtsboven bij Instellingen onder Easy Banking Phone deze beveiligingscode aanmaken en deze ingeven na zijn klantnummer als hij belt naar 02 762 60 00.

 

Geeft dit een oplossing voor jou?

 

Groetjes,

Liz

 

Reageer