Beantwoord

app geblokkeerd

  • 6 October 2020
  • 5 reacties
  • 1131 Bekeken

Beste,

Mijn ouders gebruiken de BNP paribas fortis app  om hun betalingen uit te voeren.

Maar nu is de app al een paar dagen geblokkeerd en de foutmelding is dat ze een verkeerde code indrukken op de app maar deze werd nog nooit gewijzigd sinds dat de ze app gebruiken.

 

Wat moet er juist gebeuren om die fot melding niet meer te krijgen?

 

Mvg.

icon

Beste antwoord van YannickB 8 October 2020, 08:19

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @Filip Mertens ,

Welke foutmelding krijgen ze precies door?

Groetjes,

Lieze

We krijgen altijd een melding dat de 5 cijferige code fout is en de derde maal dat we proberen word de code toch aangenomen en gaat de app open. Maar als we dan een betaling uitvoeren en de code word opnieuw gevraagde kan deze terug niet uitgevoerd worden door de zelfde foutmelding van de code.

 

Mvg.

Hey @Filip Mertens ,

Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen, het toestel te herstarten en de app opnieuw te installeren?

Het lijkt alsof er iets blijft vastlopen.

Groetjes,

Lieze

OK, hebben we uitgevoerd maar we blijven de zelfde foutcode krijgen. Kunnen ze ons verder helpen in ons bankkantoor of waar kunnen hiervoor terecht? 

Reputatie 7

Hallo Filip,

Je belt hiervoor dan best even met ons Easy Banking Centre via het nummer 02 762 60 00. Mijn collega’s kunnen meer in detail met je overlopen wat er aan de hand is en als dat nodig is, kunnen zij je probleem ook meteen verder laten onderzoeken.

Reageer