Skip to main content

Beste
Ik zou mijn bankkaart graag toevoegen aan mijn wallet via Apple Pay. Ik krijg telkens een foutmelding. Er staat dat ik contact moet opnemen met mijn kaartverstrekker (zie foto). Kan dit probleem opgelost worden?

Dag @vermeulenmarieke,

 

Via dit platform hebben we helaas geen toegang tot jouw persoonlijke gegevens.

We raden aan om contact op te nemen met onze helpdesk zodat zij dit voor jou kunnen nakijken.

Je kan beveiligd bellen via jouw app via communicatie, hulp en contact, iets anders, hulp met internetbankieren, Easy Banking Centre of op het nummer 02 433 40 92.

Via Easy Banking Web kan je bij Berichten ook een beveiligd bericht sturen of via Hulp nodig? een livechat starten. 

 

Groetjes,

 

Kim 


Beste
Ik zou mijn bankkaart graag toevoegen aan mijn wallet via Apple Pay. Ik krijg telkens een foutmelding. Er staat dat ik contact moet opnemen met mijn kaartverstrekker (zie foto). Kan dit probleem opgelost worden?

De bazen bij BNP hebben in al hun wijsheid beslist dat debet- en kredietkaarten enkel via de manuele ingreep van een ‘medewerker’ aan Appelpay kunnen toegevoegd worden. Idem-dito wat Google Wallet (Android) betreft trouwens. Moet men dus nog maar eens zijn centen verspelen aan een duurbetaald telefoontje.

Het is toch wel kras te noemen dat de ‘medewerkers’ te velde hiervan niet op de hoogte blijken te zijn...


Heel erg bedankt voor de snelle reactie! 


Dag @vermeulenmarieke,

Je kan een debetkaart en kredietkaart toevoegen aan je wallet zonder dat er goedkeuring vereist is van een medewerker. 

Af en toe is het wel vereist dat een medewerker dit verifieert zoals Oude Duts vermeldde. 

Via de helpdesk kunnen ze nakijken waarom het toevoegen niet lukt.

Je kan ons ook bereiken via chat door je aan te melden in pc banking en dan een chatgesprek te starten.

 

Groetjes,

 

Kim 

 


Ik kan mijn kaart ook niet toevoegen en heb ook al naar de helpdesk gebeld, maar zij konden het probleem niet oplossen 


Dag @Scurmple ,

 

Zou je eens kunnen nakijken of jouw gsm-nummer in ons systeem gekend is? Dit kan in Easy Banking via “Instellingen” en “Persoonlijke gegevens”.

En kan je ons vertellen of de kaart die je wenst te koppelen al gebruikt is in een fysieke winkel?

 

Groetjes,

Liz


Het kan ook zijn dat een oude kaart nog in Wallet zit, in dat geval dient men eerst die oude kaart te verwijderen vooraleer men de nieuwe kaart kan toevoegen aan Wallet.


dag @Liz 

Mijn gsm nummer is correct in de app, ik heb deze kaart al meerdere keren gebruikt in winkels, bankautomaten, online transacties etc. Ik heb ook al gebeld met fortis medewerkers maar zij konden er ook niets aan doen (en hadden precies ook geen zin om me te helpen) dus geen idee waarom het niet werkt, 

spijtig genoeg is niet werkende functies een veel voorkomend fenomeen bij fortis… 


Dag @Scurmple ,

 

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt. Zou je kunnen kijken dat jouw gsmnummer wel degelijk is opgeslagen als privé-gsmnummer en niet als professioneel? Of is dit onlangs toegevoegd?

 

Groetjes,

^Liz


Reageer