Bancontact app geen telkens “geen toegang tot deze dienst, gelieve het later opnieuw te proberen”
Lasti als ik betalingen online wil doen, website stuurt me braaf rechtstreeks naar de BNP app… doch werkt niet?
Bancontact app geen telkens “geen toegang tot deze dienst, gelieve het later opnieuw te proberen”
Lasti als ik betalingen online wil doen, website stuurt me braaf rechtstreeks naar de BNP app… doch werkt niet?
Hey
Jammer om te horen dat je hinder ondervindt met het Bancontact-gedeelte.
Zou je ons volgende gegevens kunnen bezorgen zodat we dit kunnen onderzoeken:
Groetjes,
Lieze
Beste Lieze
Het loopt elke keer fout als ik de app open en doorklik naar bancontact, ook wanneer ik automatisch wordt doorverwezen naar de BN app om betaling te doen krijg ik zelfde foutmelding?
Rode bol met witte X “Geen toegang tot deze dienst” “Gelieve het later opnieuw te proberen”
Samsung galaxy A5 2017
Android versie 8.0.0
App versie 25.0.21
Groetjes
Caroline
Dankjewel voor de gegevens,
Heb je de mogelijkheid om je code/vingerafdruk/face ID in te geven of krijg je de melding meteen bij het openen?
Groetjes,
Lieze
Melding volgt meteen bij het openen
Groetjes
Bedankt voor de gegevens, ik heb ze meteen doorgegeven aan onze technische dienst zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost!
In de tussentijd kan je gebruik maken van de Payconiq by Bancontact applicatie.
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.